نحوه تنظیم ساعت DVR دوربین مداربسته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نحوه تنظیم ساعت DVR دوربین مداربسته
نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1401
بازدید : 355
نویسنده : user

تنظيم ساعت دي وي آر دوربين مداربسته يکي از مقدمات اصلي و مهم براي استفاده از آن تلقي مي شود. گاهي ممکن است عدم تنظيم ساعت دي وي آر دوربين مداربسته، کارکرد مطلوب دستگاه DVR را تحت تاثير قرار دهد. به همين خاطر گفته مي شود که تنظيم ساعت دستگاه دوربين مداربسته، از مهم ترين بخش تجهيزات دوربين مداربسته است. چرا که بازيابي درست اطلاعات، تصاوير و فيلم هاي ذخيره شده در سيستم هاي امنيتي بر اساس ساعت تنظيم شده انجام مي شود.

نحوه تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته

گاهي لازم است تا بر اساس شرايط موجود، از دقيق و يکسان بودن مداوم ساعت دستگاه ِDVR اطمينان حاصل کنيم. اين شرايط مي تواند شامل فعاليت همزمان چندين دستگاه و همچنين ارتباط آنها با يکديگر باشد. در چنين شرايطي لازم است تا همه دستگاه ها، ساعت هاي خود را بر اساس يک معيار مشخص تنظيم کنند.

بدين ترتيب سيستم هاي امنيتي ساعت و تاريخ يکساني خواهند داشت. براي اعمال چنين تنظيماتي، قسمتي با نام NTP در دستگاه هاي DVR دوربين مداربسته وجود دارد. سپس مي توانيم با استفاده از تنظيمات آن، يک سرور تنظيم زمان را به دستگاه خود معرفي کنيم.

بدين ترتيب به واسطه آن مشخص مي کنيم که در چه بازه هاي زماني، کار تنظيم ساعت DVR دوربين انجام شود. در واقع سرور هاي مختلفي در جهان هستند که، سرويس NTP را ارائه مي دهند. در نتيجه کاربران با توجه به بررسي هاي انجام شده توسط خودشان، يک سرور مناسب را انتخاب مي کنند. در ادامه سرور هاي موفقي که توانسته اند پاسخ خوبي بدهند معرفي شده اند.

1. استفاده از مانيتور متصل به دستگاه از ،مراحل تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته

زماني که با استفاده از اتصال محلي مانيتور، به دستگاه DVR با استفاده از کابل VGA و يا HDMI ارتباط داريم، مي توانيم با استفاده از موس متصل به دستگاه، روي صفحه کليک راست کرده و وارد منو دستگاه شويم.

– پس از آنکه با کليک راست وارد منو شديم لازم است رمز دستگاه را تايپ کنيم تا به قسمت Configuration وارد شويم.

– سپس در اين قسمت لازم است وارد بخش تنظيمات شبکه (Network) شويم. با وارد شدن به بخش تنظيمات شبکه، بايد سر برگ NTP را انتخاب کنيم.

– در اين مثال از ip يک سرور با ip:103.31.224.224 و با پورت 123 استفاده شده است

– در نهايت در بخش General به تنظيمات ساعت دوربين مداربسته دسترسي خواهيم داشت. بنابراين مي توانيم با اصلاح ساعت، اقدام به تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته کنيم. سپس با انتخاب گزينه Apply در سمت راست پايين صفحه تنظيمات روي دستگاه اعمال مي شود.

– همچنين شما مي توانيد تنظيمات مربوط به ساعت تابستاني و زمستاني (جديد و قديم) را نيز اعمال کنيد. براي انجام اينکار به بخش پيکربندي برويد و در قسمت DST اين تنظيمات را اعمال کنيد.

– دستگاه هايي که داراي Frameware جديد نيز هستند بايد به همين روش تغييرات را دهند. با اين تفاوت که بعد از کليک راست و وارد کردن رمز، يک آيکن ظاهر مي شود. علامت چرخ دنده مربوط به Configuration است و ادامه روند نيز مشابه با موارد گفته شده مي باشد.

2. استفاده از مرورگر يکي ديگر از مراحل تنظيم ساعت DVR دوربين مداربسته

جهت ادامه مطالب و بررسي تکميلي نحوه تنظيم ساعت دي وي آر به وبسايت راديس مراجعه فرماييد.

 

 




:: برچسب‌ها: dvr ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: